Start 9 september kl. 17:00

Vi startar upp en tjejgrupp via JUNi! För dig som är ung vuxen (ungefär 16-22 år). Fokus på psykisk hälsa, självförtroende, våga drömma och att dela livets ups and downs. Vi träffas första gången 9 september kl. 17:00 och då bestämmer vi när och hur ofta det passar bäst att ses för den grupp av tjejer som är med.

Anmäl dig nedan!

Upplägg

  • Fika
  • En video på 5-10 min
  • Samtalsfrågor

Teman: Jag är, Jag kan, Jag vågar

Coacher: Johanna Ingvarsson, Lillan Kinnander och Cecilia Lilja

Anmälan

I samarbete med Bilda