Start 9 september kl. 17:00
Vi startar upp en tjejgrupp via JUNi! För dig som är ung vuxen (ungefär 16-22 år). Fokus på psykisk hälsa, självförtroende, våga drömma och att dela livets ups and downs. Vi träffas första gången 9 september kl. 17:00 och då bestämmer vi när och hur ofta det passar bäst att ses för den grupp av tjejer som är med.
Anmäl dig nedan!
Upplägg
- Fika
- En video på 5-10 min
- Samtalsfrågor
Teman: Jag är, Jag kan, Jag vågar
Coacher: Johanna Ingvarsson, Lillan Kinnander och Cecilia Lilja
Anmälan
I samarbete med Bilda
